بازداشت مجدد نوکیش مسیحی «ابراهیم فیروزی» و تعیین قرار وثیقه ۵۰ میلیون

 تصویر لینک

دادسرای انقلاب شهرستان سرباز ابراهیم فیروزی را برای «ارائه توضیحات» در مورد «تبلیغ به نفع گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی» احضار کرده بود که همان روز بازداشت شد.
گزارش‌ها از ایران حاکیست ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی تبعیدی در شهرستان «راسک» استان سیستان و بلوچستان مجدد بازداشت شده است.
ابراهیم فیروزی ۱۹ بهمن ماه ابلاغیه دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرباز را دریافت کرده بود که او را برای ارائه توضیحات در مورد تبلیغ به نفع گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی احضار کرده بودند اما روزی که به دادسرا مراجعه کرد بازداشت شده و قاضی برای ازادی موقت او وثیقه ۵۰ میلیونی تعیین کرد اما چون ابراهیم توانایی مالی تأمین آن را نداشت به زندان رفته است.
این نوکیش مسیحی اکنون بازداشت است و در اعتراض به پرونده سازی وزارت اطلاعات و ادامه توقیف موبایل و لپ تاپش قصد اعتصاب غذا دارد.
ابراهیم فیروزی، ۱۳ بهمن ماه ۹۹، با انتشار یک ویدئو در اینستاگرامش اعلام کرد وزارت اطلاعات بار دیگر علیه او اقدام به «پرونده‌سازی» کرده و بدون ارائه مستندات وی را متهم به «توهین به مقدسات» و «تبلیغ علیه نظام» کرده‌اند.
وی در این پیام ویدئویی گفت «هراسی ندارد که دوباره برای گفتن حقایق به زندان برگردانده شود چرا که گذشته نشان داده وزارت اطلاعات از این افشاگری‌ها روی خوش نشان نمی‌دهد ولی وی حاضر است برای عدالت‌خواهی به زندان بازگردد.»
این نوکیش مسیحی که طی سال‌های اخیر سه بار بازداشت شده و به دلیل فعالیت مسالمت‌آمیز عقیدتی حدود هفت سال را در زندان گذرانده و حتا برای حضور در مراسم تدفین مادرش مرخصی نداشت برای دو سال به شهرستان راسک از توابع شهر سرباز در استان سیستان و بلوچستان تبعید شد. او در آن ویديو می‌گوید «هیچ چیز، نه تهدید وزارت اطلاعات و نه پول و … وی را از عشق مسیح دور کند.»

Kommentare

  1. پناه بر خدا، متأسفم برای این رژيم 😔😔😔

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts aus diesem Blog

شش متهم اقتصادی به تحمل ضربات شلاق محکوم شدند

نقض حقوق بشر؛ گزارش چهار فعال ایرانی به مقامات آلمان

سونامی بازداشت شهروندان بهائی در شیراز