فراخوان برای نجات جان احمدرضا جلالی پزشک و پژوهشگر زندانی در آستانه اعدام

 بنابه گفته خانواده جلالی، پژوهشگر و پزشک زندانی آقای احمد رضا جلالی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام قرار است  به زندان گوهردشت کرج منتقل شود.

مادر احمدرضا جلالی و وکیل او خانم هلاله موسویان اعلام کرده اند، که قرار است روز سه شنبه ۱۱ آدر ماه پزشک و پژوهشگر زندانی آقای احمد رضا جلالی به زندان گوهردشت کرج منتقل شود.

خانم هلاله موسویان وکیل این زندانی پس از مراجعه به دادگاه به وی اطلاع داده شده است که قرار است موکل وی به زندان گوهردشت کرج منتقل شود.

به احتمال زیاد هدف از انتقال این زندانی محکوم به اعدام به زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام  وی باشد.

 

 

از زمانیکه  خبر قصد اعدام این پزشک و پژوهشگر زندانی انتشار یافته است. سازمان ملل متحد وعفو بین الملل  خواهان متوقف شدن حکم  اعدام این زندانی شده اند. همچنین در طی روزهای گذشته بیش از ۱۰۰  شخصیت برنده جایزه نوبل طی طوماری خواهان آزادی این زندانی شده اند.

وزیر امورخارجه سوئد خواهان توقف حکم اعدام آقای جلالی شده است.

پژوهشگر و پزشک زندانی احمد رضا جلالی اردیبهشت ۱۳۹۵ برای شرکت در یک کنفرانس از سوئد به تهران سفر کرد و در آنجا دستگیر و توسط دادگاه انقلاب به اتهامات واهی جاسوسی برای اسرائیل محکوم به اعدام شد.

شیوه همیشگی قوه قضاییه ولایت فقیه با دستگیری و اتهام سازی علیه دو تابعیتی ها سعی در باجگیری مالی و سیاسی از کشورهای مختلف جهان را دارد که متاسفانه این عمل ضدبشری تا با حال با موفقیت هم مواجه بوده است

تایید و دستور اجرای حکم ضدبشری اعدام توسط آخوند جنایتکار علیه بشریت ابراهیم رئیسی صادر می شود.این جنایتکار علیه بشریت مجری دستورات آخوند ضدبشر و رهبر تروریستها  آخوند علی خامنه ای است.

آخوند ضدبشر علی خامنه ای پس از به هلاکت رسیدن پاسدار محسن فخری زاده قصد انتقام گیری از زندانیان بی دفاع و بی گناه را دارد.

هدف از این اعمال ضدبشری ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، خواهان آزادی بی قید و شرط  و فوری این زندانی است و از تمامی مراجع بین المللی می خواهد که با ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند ضدبشر علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد  تا  مانع اعدام و کشتار بیشتر مردم در ایران و جهان شود.

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۱۱ آذر ۱۳۹۹ برار با اول دسامبر ۲۰۲۰

 

 

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:

دبیر کل سازمان ملل متحد

كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران

سازمان عفو بين الملل

Kommentare

  1. متأسفم، خدا ايران و ایرانی رو نجات بده.

    AntwortenLöschen
  2. متأسفم، خدا ايران و ایرانی رو نجات بده.

    AntwortenLöschen
  3. 😔😔😔متأسفم، خدا ايران و ایرانی رو نجات بده.

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts aus diesem Blog

شش متهم اقتصادی به تحمل ضربات شلاق محکوم شدند

نقض حقوق بشر؛ گزارش چهار فعال ایرانی به مقامات آلمان

سونامی بازداشت شهروندان بهائی در شیراز