طرح سرکوب و دستگیریهای خیابانی در پایتخت واستان های ایران ادامه دارد.

 طرح سرکوب و دستگیری های خیابانی در پایتخت و استان های ایران ادامه دارد

به دنبال تشکیل قرارگاه مرکزی مقابله با اراذل و اوباش در پایتخت عمده همراه بود، طی روزهای اخیر، گستره این طرح به شهرها و استان های دیگر نیز رسیده است.

تنها در روز ۲۳مهر۹۹، به طور همزمان در آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و لرستان شاهد تحولاتی در این خصوص بودیم:
حسین عبدی فرمانده‌ انتظامی آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش خبر داد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گزارشی از کارنامه شش ماهه این نیرو از یکهزار و ۸۴۳ دستگیری به اتهام سرقت، ۸۵۰ دستگیری به اتهام مواد مخدر، ۱۵۰ بازداشت به اتهام اراذل و اوباش و ۶۹بازداشت دیگر به اتهام فعالیت در فضای مجازی خبرداد.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز از دستگیری ۱۷۶ تن با عنوان اراذل و اوباش خبرداد و تصریح کرد که با اراذل و اوباش به طور مستمر و با جدیت برخورد می‌کنیم.
در همین حال، محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان اعلام کرد که قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در این استان تشکیل شده و طی ۶ماهه ابتدای سال جاری، دستکم ۹۸۸ تن به اتهام اراذل و اوباش و مخل امنیت در این استان دستگیر شده اند.
یک روز بعد در ۲۴مهر۹۹، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۵۴۱نفر طی شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت، طی این مدت زمانی ۴هزار و ۳۶۸ واحد از صنوف پلمپ شده است.
در روز ۲۸مهر۹۹ نیز فرمانده انتظامی دامغان، سیدرضا علوی از اجرای ۹۹۰ طرح پلیس در این شهرستان خبرداد که شامل شناسایی و دستگیری های خیابانی بوده است.
در ۲۹مهر۹۹ نیز ۳۰ تن از سوی ماموران امنیتی در اسلام شهر دستگیر شدند. مهدی کرمی فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر گفت: با اجرای طرحی ۳۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در سطح شهرستان اسلامشهر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

شش متهم اقتصادی به تحمل ضربات شلاق محکوم شدند

نقض حقوق بشر؛ گزارش چهار فعال ایرانی به مقامات آلمان

علی (ایمان) شهواری شهادت‌نامه